Biuro rachunkowe Bielsko

O kancelarii

Nazywam się Konrad Jóźwik. Jestem doradcą podatkowym. Nr wpisu w Krajowej Izbie Doradców Podatkowych – 11937.

CertyfikatJestem absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (2001).

Po ukończeniu studiów prawniczych, z dniem 1 stycznia 2002 roku pracę zawodową rozpocząłem w Izbie Skarbowej w Katowicach jako starszy referent, a następnie inspektor, w Oddziale Podatków Pośrednich od Osób Prawnych (orzecznictwo w zakresie podatku obrotowego, podatku VAT, podatku akcyzowego, podatku importowego , podatku od gier i zakładów). Od 2005 roku pracowałem w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Bielsku-białej w Oddziale Podatków Pośrednich (orzecznictwo w zakresie podatku VAT, przenoszenie odpowiedzialności za zaległości podatkowe na osoby trzecie, wydawanie indywidualnych interpretacji podatkowych).

Od czerwca 2006 do stycznia 2013 roku pracowałem w Krajowej Informacji Podatkowej jako specjalista z zakresu podatku VAT, Ordynacji podatkowej, podatku akcyzowego oraz podatku dochodowego od osób fizycznych. Do zakresu moich obowiązków należało udzielanie telefonicznych konsultacji firmom i osobom fizycznym oraz wydawanie indywidualnych interpretacji podatkowych w imieniu Ministra Finansów z zakresu prawa podatkowego.

Po odejściu z aparatu skarbowego otworzyłem własną kancelarie podatkową.

Zakres działalności kancelarii

Głównym profilem działalności mojej kancelarii są usługi księgowe i doradztwo podatkowe oraz prowadzenie ewidencji podatkowych dla małych i średnich firm. Nasze bogate doświadczenie zawodowe pozwoli Państwu skoncentrować się na profesjonalnym rozwijaniu własnej działalności.

Stawiamy na bezpośredni kontakt z klientem służąc pomocą w zakresie prawa podatkowego i innych zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Dzięki temu jesteśmy w stanie świadczyć usługi optymalnie dostosowane do jego potrzeb i możliwości finansowych.

Pomagamy także Naszym Klientom rozwiązywać problemy jakie mogą ich spotkać ze strony urzędu skarbowego czy innych organów państwowych.

Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności, co dodatkowo daje Naszym Klientom niebywały komfort i bezpieczeństwo.

Ponadto mając na uwadze jakość świadczonych przez Naszą Kancelarię usług, stale podnosimy kwalifikacje naszych pracowników, którzy swoją wiedzę w zakresie prawa podatkowego, rachunkowości, analiz finansowych, prawa pracy jak i ubezpieczeń społecznych systematycznie doskonalą i aktualizują poprzez udział w licznych szkoleniach i konferencjach naukowych.

Wybrani klienci:

• Wójcik Fashion Spółka Akcyjna
  • Szpital Chirurgii Małoinwazyjnej i Rekonstrukcyjnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Specjalistyczna Poradnia Medyczna Przylądek Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • DR Sirek Medcosmetic
  • MEDEX Zespół Lekarzy Specjalistów